naaritalie.reismee.nl

Dag 10; Waterpret in Cavour

Een van de dingen op onze vakantie-bucket-list (leuke tip, te vinden op www.gezinnig.nl!), was een bezoekje aan een aquapark. Met die twee waterratten van ons mag dat natuurlijk niet missen tijdens onze vakantie. Er zijn er meerdere in de buurt, maar wij kiezen voor het Parco Acquatico Cavour. Dit park leek ons enorm ruim van opzet en in tegenstelling tot sommige andere parken mogen beide jongens hier gebruikmaken van dezelfde glijbanen en zwembaden. (Sommige andere parken hanteren bijvoorbeeld glijbanen vanaf 8 jaar en kinderbaden tot 8 jaar en dat is met het leeftijdsverschil tussen onze jongens erg ongezellig). Onze verwachtingen worden ruimschoots overtroffen! Wauw, wat is dit groot en ruim van opzet. Oke, er zijn misschien minder spectaculaire glijbanen dan in andere parken, maar de rust en ruimte en zeer diverse zwembaden maken voor ons alles goed. We beginnen de dag in ‘Pirates Bay’, met een heus piratenschip en touwbruggen en gaan daarna met zijn 4-en van de megagrote ijsbergblijbaan. Tsjeee, wat gaat dat hard, en hoe houd ik op een charmante manier mijn bikinitopje op zijn plaats?!

Embarassed

Even later spelen de jongens een tijdlang in het splashpark en vliegt Timo nog een paar keer van de megaglijbaan ‘Kamikaze’. Daarna kiezen we een wat rustiger bad, midden in het park. Een groot kiezelmeer en terwijl wij genieten van het heerlijke Italiaanse zonnetje, spelen de jongens samen weer een zelfverzonnen pokemon-spel, waarbij ze elkaar moeten vangen in het zwembad, pokemon-GO in vakantie editie zeg maar.

We hobbelen nog een paar keer van bad naar bad en schrikken als het ineens al 18.00u blijkt te zien. Wow, wat is de tijd vandaag snel gegaan en wat was het relaxed vandaag!

Onderweg nog gauw een boodschapje en vanavond een heerlijke mixed-grill-spies op de BBQ. Samen met wat salade en een broodje, weer een snelle en lekkere vakantiemaaltijd.

Zo de jongens nog gauw douchen en insmeren met aftersun, want ze beginnen inmiddels echte kleine Italiaantjes te worden!

Cool

claudia

Jullie vergeten de marsh mallows........hihi

Toos

Wat een super dagje weer.

Wilhelmien

Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad. Hier had ik graag aan deelgenomen. Voor morgen gexond weer op en verder genieten.

Elly

Geweldig, wat zullen jullie genoten hebben, zeker de jongens ????
Veel plezier nog,
Elly