naaritalie.reismee.nl

Lijstjes...

En dan is het bijna zover, nog een week voor vertrek, en de vakantiestress begint langzaam te komen… Maar om die ongezellige buien van mezelf de kop in te drukken hebben we Lijstjes, voor de oplettende lezer, inderdaad met een hoofdletter L! Inmiddels heb ik er drie; ‘nog te doen’, ‘nog aan te schaffen’ en ‘niet vergeten’… Het ‘nog te doen-lijstje’ wordt langzaamaan korter, het ‘niet vergeten-lijstje’ groeit gestaag. Alsof er in Italië geen mensen wonen die ook gewoon paracetamol en een ventilator nodig hebben.

Wink

Vandaag zit voor de jongens het schooljaar erop; om 12.00u start voor hen de zomervakantie. Nog 6 weken om aan het idee te wennen dat Timo in groep 8 echt het laatste basisschooljaar in gaat en Lucca dan alweer oudste kleuter is. Want zoals hij het gisteren zelf zo mooi zei: ‘Ik word groep 2-er en de groep 2-ers gaan naar groep 3.’ ‘O ja,’ vroeg ik ‘wat gaan ze daar dan doen?’ waarop hij antwoorde ‘nou, gewoon, kunstjes denk ik’…. Heerlijk!

Maar voor nu eerst een heerlijke lange vakantie die voor ons ligt, en wat lijken 6 weken lang als ze nog voor je liggen!

Cool

Yvette

Succes met het afwerken van de Lijstjes!
Vergeet de ingrediënten voor de marinade van de spareribs niet ????

Toos

Oh wat leuk om op deze manier jullie vakantie te volgen. Maar...dan "moet" je er ook iets op schrijven als jullie van de Italiaanse zon zitten te genieten hoor.