naaritalie.reismee.nl

Nog 33 nachtjes...

Het campingvoorseizoen zit er weer op, de caravan staat op de oprit te wachten om van binnen en buiten flink schoongemaakt te worden en de afspraak voor de onderhoudsbeurt staat gepland. En gezien de 'heerlijke' hagelbui van afgelopen week in Bergeijk hebben we er maar een extra afspraak met de verzekeringsexpert bij gemaakt

Frown
...

Na 13 heerlijke weekenden op ‘ons’ vertrouwde camping de Paal, begint ons nieuwe vakantie-avontuur nu te kriebelen. Het reisbloed kruipt waar het niet gaan kan ;-)!

Dit jaar niet zomaar een vakantie, maar een 4-weekse rondreis naar en door Italië! Een bijzondere reis omdat we 27 september al weer 12,5 jaar getrouwd zijn, maar vooral ook omdat we ons Italië van 2 voorgaande vakanties herinneren als een heerlijk vakantieland (maar zo verschrikkelijk ver rijden…)!

De voorpret kan langzaamaan beginnen (of in mijn geval is voorstress misschien een beter woord, want eerlijk is eerlijk, ik ben zeker de laatste momenten voor vertrek niet te genieten) en dat betekent; reisgidsen doorspitten, lijstjes maken met spullen die we nog aan moeten schaffen, ervaringsdeskundigen uithoren over de leukste hotspots die we zeker niet mogen missen en niet te vergeten heel internet af surfen naar dat ene leuke campinkje of dagje uit. Heerlijk vind ik dat, en zo wordt mijn MTRO-opleiding toch nog gebruikt, jeah!

Zo’n reis is natuurlijk te leuk om niet over te schrijven en door onze verhalen zo te delen, reizen jullie toch een beetje met ons mee. De boys hebben er misschien nog wel meer zin in dan wij, dus we tellen al af; nog 33 nachtjes slapen!

Ciao!

Yvette

Ik kijk uit naar jullie verhalen!

Karin

Veel succes dan samen en veel voorplezier!