naaritalie.reismee.nl

Dag 29; Oost, west, thuis, best!

Na 29 dagen, 7 bestemmingen en vooral heel veel geweldige herinneringen is het vandaag tijd voor de laatste reisdag van onze 4-weekse rondreis Italie.

We staan op tijd op, en omdat de caravan bij deze camping aangekoppeld aan de auto kon blijven staan, hoeven we alleen de pootjes in te draaien en de jongens in de auto te zetten. Vandaag eigenlijk de langste rit die we deze vakantie moeten rijden, 647km. Na een korte check out rijden we om 07.15u het Legoland Feriendorf uit. Het is niet bijzonder druk op de weg en we kunnen goed doorrijden. Uiteindelijk stoppen we net na 11u om te tanken en koffie te drinken. En laat er nu bij deze autohof wederom een McDonalds zijn… De jongens willen eigenlijk toch echt wel een happy meal (of beter gezegd, het speeltje van het menu) en voor 1x zitten ze om 11.20u al aan de frietjes en kipnuggets en volgens beide heren maakt het geen verschil of je dat ’s ochtends, ’s middags of ’s avonds eet. Na een klein uurtje stappen we weer in de auto voor toch echt het allerlaatste stuk. Zowel Timo als Lucca vermaken zich prima op de achterbank en we horen ze niet of nauwelijks. Ze kijken een filmpje op hun tablet, kleuren wat of doen een filmpje en voor we het weten rijden we om 15.20u en met 3826km extra op de teller de oprit op.

Cliche maar waar, de tijd is echt omgevlogen! Wat hebben we genoten van de afgelopen 4 weken. Gek dat wat nu nog rest vooral de herinneringen zijn (en een hele berg wasgoed…). Maar wat was het gaaf en wat hebben we veel gedaan. Er zijn zoveel hoogtepunten geweest dat ik ook niet echt kan kiezen wat nu het meest bijzondere was, wellicht komt dat als we deze reismee-verhalen en foto’s terug gaan lezen en kijken. Het onwijs leuke van deze reismee-pagina is voor ons dat we de verhalen, foto’s en kaarten in albumvorm kunnen bestellen, dus dat gaan we zeker doen. Ook erg leuk om te zien dat er zoveel meegelezen is!

Met het einde van onze reis komt er ook een einde aan de verhalen, maar wie weet als we weer op vakantie gaan…. ;-)

Voor nu; Grazie e Ciao!

Wilhelmien

Wat hebben mee kunnen genieten van jullie reis door middel van jullie mooie verhalen. Fijn! En welkom thuis.

Els

Het was een genot om jullie op deze manier te volgen op vakantie. Welkom thuis!

Yvette

Lekker weer in jullie eigen bed!
Welkom terug en spreek je snel. Xx

Elle

Heej, jullie hebben echt een gave vakantie achter de boeg. Geniet van al die leuke herrinneringen! En dat fotoboek zal wel erg gaaf worden! Ik vond het erg leuk mee te lezen met jullie vakantie! Bye Bye

Toos

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, maar inderdaad wel met hele mooie herinneringen!

Cees

Ik mis nu een reisverslag,
Was er toch aan verslaafd geraakt.....