naaritalie.reismee.nl

Dag 26; onze laatste dag in Italie

Onze laatste dag in Italie vandaag en zoals ik gisteren al aangaf hebben we ook vandaag niets meer gepland dan een beetje bijkleuren in de zon :-)! In de ochtend rijd ik nog even naar de plaatselijke supermarkt terwijl Marcel en de jongens alvast de bedjes bij het zwembad opzoeken. Waar ze het gisteren nog lastig vonden niets te doen (nog de afgelopen weken prima te begrijpen) gaat het vandaag al een stuk beter, lui zijn went snel! In de middag verplaatsen we ons van het zwembad naar het meer, en ook daar vermaken de heren zich prima. Aan het eind van de middag ga ik vast terug om alles op te ruimen want we willen vanavond uit eten en morgen op tijd weg. We eten net als onze 1e avond in Italie bij het restaurant van de camping (mam, gaan we bij dat 'pizza-met-friet-restaurant') en genieten van het uitzicht op het meer en de prachtige zonsondergang.

Morgen een rit van 500km voor de boeg, we gaan naar Legoland Deutschland! Ik hoef vast niet te zeggen hoeveel zin de jongens daar in hebben!!

Wilhelmien

Heerlijk een dagje echt niets doen, zelfs niet koken! Wens jullie een goede reis morgen, op naar Legoland ;-)