naaritalie.reismee.nl

Dag 25; Chill & relax....

Na bijna 3,5 week vakantie met volop activiteiten, hebben we gepland de komende 2 dagen lekker helemaal niets te doen. Gewoon lekker met je luie ..... in de zon! Dus hup, vandaag op tijd de handdoeken bij elkaar en naar het zwembad. Daar blijkt al snel dat vooral Lucca het ff niet snapt... Na ongeveer een uurtje begint hij 'mam, gaan we naar de caravan?' 'Nee, schatje we blijven vandaag lekker bij het zwembad' 'Maar ik verveel me'. Een half uurtje later Timo 'gaan we vandaag eigenlijk nog naar een stadje of zo?' 'Nou misschien vanavond maar nu niet' Uiteindelijk lukt het ze dan toch om lekker te gaan spelen en vermaken zich in en vooral onder water.

Om een uur of 15u hebben we het allemaal wel een beetje gezien. Terug naar de caravan en tijd voor wat drinken en wat lekkers. Daarna verdwijnen de beide jongens naar de miniclub om maskers te maken en al snel komen ze Marcel vragen om even te helpen wat voor te tekenen. Ze hebben het prima naar hun zin en uiteindelijk zijn ze ruim 1,5u weg. Voor vanavond hebben we nog een keertje avondkaartjes voor Gardaland gekocht, dat vonden ze laatst zo gaaf dat we nog een avondje terug wilden. Helaas bleken meer mensen dit gepland voor vandaag want het is onwijs druk. We wisten wel dat het drukker zou zijn dan de vorige keer, toen konden we overal zo doorlopen en was het bijna eng stil, maar vandaag lijkt het een beetje 2e paasdag op de woonboulevard... Toch lukt het ons nog wat attracties te doen, maat we gaan wel wat eerder dan gepland terug naar de camping. Daar drinken we nog wat en mogen Timo en Lucca in hun bedjes nog een filmpje kijken. Slaap lekker!

Wilhelmien

O, wat vervelend, geen of beperkt internet. Maar een dagje relaxen is ook fijn. Je ziet wel dat de kids snel gewend raken aan uitstapjes. Maar toch een fijne dag geweest.